BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 29, 2009

aku vs cinta

cinta~remaja cm aku..cmfrm2 tak leh nk dipisahkan...hakikatnya cinta 2 mmbunuhku~Ya Allah bantulah aku bertemu cntaMU agar aku takkan patah ati lagi...............

hakikatnya~aku mkin terhimpit ngn pasaan sndiri..aku tak tau cmne,bagaimana,apa n bila sume ni akan berkesudahan......


kdg2 aku ni tamak~mohon kebahgian walaupun Allah tak pernah beri kesengsaraan...Ya Allah,aku tak kuat~terlalu lemah utk menilai segalanya.........

aku akn terus melangkah,walau tak mmpu berlari lg,
mengatur jln hdpku agar bertemu insan pencintaMU YA ALLAH.....
.



sedey..sendu y teramat~~

1 comments:

Dandelion~ said...

"Ya Allah, sesungguhnya aku mohon Engkau memilihkan mana yang baik berdasarkan pengetahuanMu, dan aku mohon keupayaan dengan kudrahMu, dan aku pohon kurniaanMu yang amat besar, sesungguhnya Engkaulh yang berkuasa sedang aku tidak berkuasa, Engkaulah yang Mengetahui sedang aku tidak mengetahui dan Engkau mengetahui segala yang ghaib.

Ya Allah, jika urusan ini baik untukku dalam soal agama, kehidupan dan kesudahan urusanku, dan dalam masa terdekat atau masa panjang, maka takdirkanlah ia untukku serta mudahkan ia bagiku kemudian berkatilah untukku padanya.

Ya Allah jika urusan ini buruk bagiku dalam soal agamaku, kehidupan dan kesudahan urusanku, dan dalam masa terdekat atau msa panjang, maka hindarkanlah ia dariku dan hindarkanlah aku daripadanya serta takdirkanlah untukku kebaikan dalam apa juapun, kemudian timbulkan rasa redhaku dengannya."